dinsdag 30 maart 2010

Dinsdag 30 maart. Een dag uit het leven van Claire.

Elke dag maar weer is het een hell(6) om op te staan.
Ik lig dan heerlijk te pitten en vind het verschrikkelijk.
Elke keer gaat die wekker. PIEP PIEP PIEP..
Dan stopt het weer omdat ik met mijn hand de wekker in 3en ram.
Vanochtend 10 uur dus uiteindelijk uit mijn bed gekomen.
Ontbeten gedouched aangekleed en andere dingen geregeld.
Met mijn scooter naar het werk gegaan. En 2.5 uur gewerkt.
1:00 samen lunchen met mijn moeder ( was echt mega super gezellig) lekker broodje warm pittig vlees op, en nee het was geen broodje van new kids.
Daarna naar huis gegaan en lekker rustig op de bank gezeten en een beetje zitten hyven en msnen.
S,middags nog even met mijn buurjongen buiten wezen chillen en daarna haasten naar de Voetbalclub.
Uitwedstrijd gespeeld tegen Zwaluwen en 4-1 gewonnen.:crazy: :soccer:
Met zijn alle lekker feest gevierd in de kleedkamer en daarna snel naar huis. ( we waren trouwens helemaal verzopen)..
Toen ik thuis kwam een werkstuk voor mijn broertje gemaakt over leeuwen.
En nu zit ik mijn verhaal op hyves te zetten.
Waarom weet ik niet maar vind het gwn leuk om iets te tikken!!



be continued

Geen opmerkingen:

Een reactie posten