zaterdag 3 april 2010

Zaterdag 3 april.


Hallo allemaal. Beste lezers. Vandaag heb ik weer een boel gedaan voor op een gewone zaterdag. Heb voetbal gespeeld tegen VV Polanen tegen dames 1! We hebben met 3-1 gewonnen. We moetsen verzamelen om kwart over 11.. 000hhhhhh my god mijn scooter wou niet storten wat een ramp.....Dat was echt niet leuk maar uiteindelijk opgelost met de Kickstart!!! Nou op de terug weg nog even met mijn vader bij de burger king snel een patatje gegeten.. ( was erg gezellig)


Verhaal over afgelopen woensdag.

Waar ik nog steeds last van heb!!

Dan zet je broertje een tatoeage voor schoolfeest en dan gaat die er niet meer af..
Wat een ramp.
XD
Hij vervaagt wel maar alsnog moest even showen met de foto hoe blij ik er mee ben xd.
Wat ik voor derest vandaag nog gaat doen blijft een verassing

be continued



Geen opmerkingen:

Een reactie posten