vrijdag 23 april 2010

Rihanna 17 april 2010


Hallo allemaal zoals jullie misschien al wisten zou ik naar het concert gaan van Rihanna.

En ja ik ben geweest en ga jullie er natuurlijk alles over vertellen.

Laten we het begin allemaal maar even overslaan over de trein en mijn pizza want anders is het niet relax meer lezen..

Maargoed waar het op neer komt. Het concert begon met een uiteraard veel te lang voorprogramma en het duurde veel te lang voordat Rihanna eindelijk begon..

Het voorprogramma starte om 8 uur en eindigde om half 9.

En dan moet je je voorstellen dat Rihanna pas om half 10 opkwam dat was wel een tegenvaller.

Veel mensen waren al boe aan het roepen en er stonden er veel op het punt om naar huis te gaan.. ( er zijn er zelfs een aantal gegaan '' zou ik nou echt nooi doen maar oke"') ..

Het begin begon met haar begin filmpje wat erg mooi in elkaar zat en wat ik uiteraard voor jullie heb gefilmd dus als je zin hebt kun je na het lezen van dit bericht naar mijn hyves gaan en daar diversen filmpjes bekijken..

Na het begin filmpje begon ze met haar nummer: Russiam Roulette, wat ze super zuiver en mooi zong. En ze heeft heel het concert eigelijk alle nummers van haar nieuwe cd Rated R gezongen.

Ze eindigde ook erg leuk met haar lied Umbrella ( die natuurlijk iedereen kent!) dus dat was 1 groot feest..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten